Jarmark Bydgoski i nowe produkty do testowania :-)




Dzisiaj w Bydgoszczy odbywał się Jarmark. Oczywiście udałam się tam w poszukiwaniu ciekawych smaków. Pogoda dopisała, było słonecznie i upalnie. Chodziłam po stoiskach i oglądałam ciekawe produkty. Były tam wyroby z wikliny, drewniane cudeńka, kiełbasy własnej produkcji, zioła i rośliny w doniczkach.
Spotkałam także tam miody, moją uwagę przykuły słoiczki z Pasieki Borowiacka z Tucholi. Ale o tym napisze później :-) dostałam także miodek to testowania i już mam pomysł na pyszne danie.














Oczywiście był tam Pan Adam z Ekologii Spod Strzechy i tym razem dostałam do testowania Musztardę Piernikową, Mus Mirabelkowy z Miodem i Syrop Miętowy. Już mam w głowie pełno pomysłów jak wykorzystać te pyszności. Spytałam o moją ulubioną konfiturę z róży i już niedługo będzie dostępna. Nie mogę się doczekać jej smaku. Syrop miętowy wypróbowałam od razu jak wróciłam, powiem Wam, że jest pyszny. Zrobiłam lemoniadę i w takie upały gasi pragnienie wyśmienicie. Polecam :-)







Komentarze

  1. no to widzę, że jakiś dłuższy romans z Panem Adamem się zapowiada :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Martuś i wiele innych znajomości :-):-):-) trzeba promować polskich producentów :-)

      Usuń
  2. ciekawy blog:)
    zapraszam do współpracy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Będzie mi miło jak spotkamy się znowu. Drogi anonimie zostaw chociaż swoje imię. Wypróbowałaś/eś przepis z mojego bloga - podeślij mi zdjęcia a umieszczę go w galerii na fb.