Jajko sadzone :-)



Mój mąż jest specjalistą w przygotowywaniu dań z jajek. Robi najlepszą na świecie jajecznicę a jego jajka sadzone to rewelacja, i nie mówię tego dlatego, że jestem jego żoną, tak potwierdzają też inne osoby, które próbowały dań przez niego zrobionych. Ostatnio na obiad zrobił właśnie jajka sadzone z ziemniakami i surówką. Pyszności. Jak dobrze przyjść do domu i mieć postawiony na stole pyszny obiad. 

Wypróbujecie koniecznie :-)


Składniki: (na 3 osoby)

- 6 jajek 
- 600 g ziemniaków
- 4 duże cebule
- olej

- sałata
- ogórek zielony
- jogurt naturalny
- sól, pieprz
- szczypiorek

Wykonanie:

Cebulę kroimy w piórka, przekładamy na patelnię i dodajemy łyżkę oleju i dusimy pod przykryciem, potem solimy i pieprzymy i lekko podsmażamy. Przekładamy na patelnię do jajek, jak takiej nie mamy to rozkładamy na patelni i wbijamy jajka, solimy po wierzchu. Smażymy, aż jajka się zetną, a jak nam się uda to żółtka zostaną lekko płynne. Ziemniaki gotujemy we wrzącej, osolonej wodzie, odcedzamy. 
Surówka - sałata, ogórek, szczypiorek, jogurt, sól i pieprz - mieszamy.
Na talerze przekładamy jajka, ziemniaki i surówkę.

Smacznego :-)










Komentarze

  1. A robiłaś Marzenko jaja sadzone w śmietanie? Polecam są naprawdę dobre, jak coś szczegóły są u mnie. Kiedyś wstawiałam przepis. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu nigdy nie robiłam w śmietanie, zainteresowałaś mnie :-) zajrzę do Ciebie w celu zgłębienia sposobu na jaja w śmietanie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. O takich nie jadłam z cebulką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! istna poezja na talerzu! pycha! pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na taki obiadek chętnie się wproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zawsze :-) lubię gości w moim domu :-) zwłaszcza, że zapowiadają się na jedzonko :-)

      Usuń
  5. Proste i pyszne zestawienie obiadowe, takie lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także :-) dzisiaj też mieliśmy na obiadek :-) obowiązkowo raz w tygodniu :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Będzie mi miło jak spotkamy się znowu. Drogi anonimie zostaw chociaż swoje imię. Wypróbowałaś/eś przepis z mojego bloga - podeślij mi zdjęcia a umieszczę go w galerii na fb.