Kotlety z niespodzianką



Czasami chodzą za mną kotlety mielone, i jak je robię to nigdy nie wychodzą takie same. Lubię kombinować i je modyfikować. Tym razem zrobiłam kotlety z niespodzianką w środku, dałam pieczarki i paprykę. Wyszły pyszne, super na obiad a także na kanapki. Robi je się szybko i smakują rewelacyjnie.

Zapraszam :-)


Składniki:

- 500 g mięsa mielonego z łopatki
- 200 g mięsa mielonego z karkówki
- pół czerwonej papryki
- 4 duże pieczarki
- 1 łyżeczka przyprawy do mielonego
- zioła - bazylia i majeranek suszony po łyżeczce
- 1 jajko
- 2 łyżki bułki tartej plus bułka do obtoczenia kotletów
- szczypta soli i pieprzu
- 1 łyżka majonezu Develey
- 1 łyżka musztardy delikatesowej Develey

Wykonanie:

Mięso wkładamy do miski, dodajemy przyprawy, sól i pieprz, majonez, musztardę oraz bułkę tartą. Mieszamy dokładnie ze sobą. Pieczarki kroimy na większe kawałki i podsmażamy na patelni, papryke kroimy w paski i kostkę. Zwilżonymi wodą dłońmi formujemy kotlety, spłaszczamy i w środku układamy kawałek pieczarki i papryki, zamykamy i formujemy kotlet, obtaczamy w bułce tartej i smażymy na patelni na rumiano. Ja smażyłam na małym ogniu pod przykryciem, aby za bardzo się nie zarumieniły. Podałam z ziemniakami i buraczkami.

Smacznego :-)







Imieniny u cioci

Komentarze

  1. Choć moje kotlety były zaledwie wczoraj, już zjadłabym Twoje ;) takie apetyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... kocham taką domową kuchnię. :) Nie jeden "zagraniczny" oddałby wiele dla takich smaków!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dania są najsmaczniejsze :-) i zawsze się sprawdzają :-) pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. mniam! Wieki nie jadłam :) a ja często pakuje do środka ser, ale się ciągnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak z serem są pyszne, ja lubię jeszcze z oscypkiem jak przywiozę je sobie, jak jestem w górach :-)

      Usuń
  4. Też lubię kotlety mielone z niespodzianką . Sama często takie robię , są pyszne .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, żeby zwykły kotlet mielony nie był nudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko cieszę się, że pomysł się podoba :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kotleciki, absolutnie pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kotlety ale teraz uważam na jedzenie przez chory żołądek i przełyk.

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko no musisz uważać i to koniecznie, ja życzę zdrówka :-) pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  8. super kotlety i pyszna niespodzianka ;)
    http://appetiteforlife.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne kotleciki i jakie kolorowe :) a ciacho na stronie głównej jakie kuszące.... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :-) kotleciki smakowite fakt, ale jak mówisz o cieście to znowu mam na nie ochotę :-)

      Usuń
  10. Takie niespodzianki to ja lubię :) pyszniutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mielone daje sporo możliwości:)Twoje kotlety pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj zrobiłam jesienne leczo... było wspaniałe! kotleciki na pewno też zrobię... i jeszcze ciasto z kaszy manny i te cudne zapiekanki...
    przez Ciebie będę puszysta! ale nie mogę się oprzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Słoneczko :-) cieszę się, że leczo smakowało :-) ciacho zrób konieczne bo jest reweacyjne w smaku :-) życzę miłego wieczorku i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Oj !!!jakie apetyczne,bardzo syte jedzonko.. o !!,tego własnie szukałam, kotleciki zapowiadają się rewelacyjnie ,kuszą trzeba je zrobić i zasmakować .Wyglądają wyśmienicie ..Dam znać po konsumpcji ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś polecam, są pyszne i można dać różne nadzienia :-) czekam zatem na Twoją opinię jak smakowało :-) pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Też takie robię kotleciki, pychotka Marzenko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mielone bardzo lubimy w domu, często je czymś ubarwiam od środka. Pysznie je nadziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jest wiele i fajnie można zmienić takie zwykłe mielone :-) dziękuje bardzo :-)

      Usuń
  16. Niestety u mnie z pieczarką nie przejdzie,. ale z żółtym serem jak najbardziej mile widziane. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że u mnie lubią bo ja pieczarki kocham :-) z żółtym serem mniam :-) pozdrowionka słonko :-)

      Usuń
  17. oj rzadko jem takie domowe kotlety, ale to fajne urozmaicenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, czasami trzeba zjeść pysznego kotleta :-)

      Usuń
  18. Znam takie kotlety Marzenko. Często robię. Właśnie zrobiłam z pieczarkami bez papryki. Tak więc wiem, że są pyszne. Spróbuję następnym razem zrobić również z papryką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu pyszne zdecydowanie :-) ja jeszcze lubię z serem :-)

      Usuń
  19. Już mi się chce mielonych, z takim wsadem muszą być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pychotka. :) Uwielbiam mielone, a te wyglądają bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna i smaczna ta niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mega oryginalny pomysł, taki trochę mielony de volaille :) musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie na kanapkę mielone są najlepsze :) ciekawy pomysł z tymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzęki Aguś, na drugi dzień na kanapeczki super smakowały z dodatkiem sałaty i pomidorka :-)

      Usuń
  24. Ja dowiedziałam się co to jest kotlet z niespodzianką dopiero niedawno- gdy w moim ulubionym barze mlecznym pojawiło się takie menu. Super! Są bardzo smaczne i... pozostaje nuta niepewności, co do zawartości ;) Pozdrowieńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie robię od dawna :-) z różnymi nadzieniami :-) pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  25. Też robię podobne kotlety. Zazwyczaj z pieczarkami i mozzarellą w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenko, co jak co ale takie niespodzianki to ja lubię., nawet bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś a kto nie lubi niespodzianek :-) zwłaszcza takich pysznych :-)

      Usuń
  27. Ja to lubię takie kotleciki na zimno do chlebka zajadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinko pyszne co nie :-) u mnie też się świetnie sprawdzają :-)

      Usuń
  28. Super kotleciki :) na pewno były przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też lubię takie kotlety :) zawsze to fajna odmiana od tych tradycyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow ale piekne :)))) masz pomysły Marzenko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko :-) no czasami jakiś pomysł wpadnie do głowy :-)

      Usuń
  31. Zdecydowanie lesze od tych tradycyjnych :D Mniammi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pewnie, że tak, i się nie znudzą bo za każdym razem mogą wyglądać inaczej :-)

      Usuń
  32. Robiłam kiedyś podobne, ale dawałam mniej mięsa, pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Będzie mi miło jak spotkamy się znowu. Drogi anonimie zostaw chociaż swoje imię. Wypróbowałaś/eś przepis z mojego bloga - podeślij mi zdjęcia a umieszczę go w galerii na fb.