Sałatka makaronowa z fetą, brokułem i orzechami



Szybka i pyszna sałatka, idealna do przygotowania, gdy spodziewacie się niezapowiedzianych gości. Tak było u mnie, telefon od koleżanki, której nie widziałam chyba z 3 lata. Jedzie do lekarza i wpadnie na kawkę, a że pora prawie wieczorna postanowiłam zrobić sałatkę na kolację. Powstała w parę minut.
Koleżanka nakarmiona i zadowolona, pogadałyśmy sobie i nadrobiłyśmy zaległości. Pojechała do domu składając obietnicę, że będzie częściej zaglądać. Taką sałatkę przygotowałam także do pracy na drugie śniadanie, smakowała wszystkim, mam z kim się podzielić. 

Zapraszam na pyszną sałatkę :-)


Składniki:

- 200 g makaronu orkiszowego świderki Bio-Fabijańscy
- 1 mały brokuł
- pół puszki kukurydzy
- 1 czerwona papryka
- kawałek pora
- sól, pieprz
- ząbek czosnku
- mały jogurt naturalny
- 30 g płatków migdałów Skworcu
- kilka orzechów macadamia Skworcu - ja dałam 8
- połowa opakowania fety

Wykonanie:

Makaron gotujemy all dente i odcedzamy. Wrzuacamy do miski. Dodajemy kukurydzę, pokrojoną w kostkę paprykę, pokrojony ser feta i pokrojony por. Brokuł dzielimy na różyczki i gotujemy all dente. Odcedzamy i dodajemy do sałatki. Płatki migdałów i pokrojone na kawałki orzechy macadamia wrzucamy na suchą patelnię i prazymy chwilkę, dodajemy do sałatki. Do jogurtu dodajemy wyciśnięty czosnek, sól i pieprz, mieszamy i dodajemy do sałatki. Wszystko mieszamy, żeby składniki się połączyły, przekłądamy na talerze. 

Smacznego :-)










Komentarze

  1. Pyszna sałatka, bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kolorowa i zachęcająca do zrobienia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie z orzechami :) My raczej zawsze chrupiemy je osobno :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna i kolorowa :) no i ten orkiszowy makaron bym zjadła z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sałatki, które ratują mnie w kryzysowej sytuacji ;) Kiedy niespodziewani goście wołają "jeść" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka musi być pyszna,widzę dużo smacznych dodatków a orzechy szczególnie się tutaj wpasowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrzuciłabym brokuły i byłoby pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi smakowicie, na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Orzechy z makaronem świetnie się uzupełniają. Pozdrawiam Marzenko :***

    OdpowiedzUsuń
  10. taką sałatką to można się najeść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo smaczna i zdrowa sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i na obiad i na kolację.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię sałatki, twoja wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne polaczenie. Takie salatku moglabym jedc codziennue ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo smakowicie wygląda ;) Lubię dodatek orzechów do takich dań ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda bardzo apetycznie, a że składniki lubię to porywam talerzyk:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze sałatki, zdrowe i sycące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sałatka wygląda bardzo apetycznie :) Lubię takie ratunkowe sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na sałatkę. Takie pyszności często powstają z potrzeby chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak sałatka to już jadę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna sałatka. Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym tylko fetę zastąpiła innym serem bo średnio lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenko, masz super pomysły na sałatki! bardzo lubię takie, z powodzeniem zastępują obiad lub kolację, a są lekkie i smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. ekstra pomysł na smaczną sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł na taką sałatkę. Sałatkowa to ja jestem, więc na pewno by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Będzie mi miło jak spotkamy się znowu. Drogi anonimie zostaw chociaż swoje imię. Wypróbowałaś/eś przepis z mojego bloga - podeślij mi zdjęcia a umieszczę go w galerii na fb.